Dag 10 - Reisverslag uit Aidlingen, Duitsland van Geldrop-Rome2015 - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Aidlingen, Duitsland van Geldrop-Rome2015 - WaarBenJij.nu

Dag 10

Blijf op de hoogte en volg

04 Mei 2015 | Duitsland, Aidlingen

Een onrustige nacht gehad, voelde me niet lekker en het snel naderende afscheid van Jan lag me letterlijk zwaar op de maag. Om 9:00 uur toch vertrokken met weke knieën, mezelf opnieuw afvragend waarom deze reis nu zo nodig moest en wat het leuk maakt. Gelukkig was het prachtig weer en liep de route door t Zwarte Woud, een kabbelende rivier volgend. Het was veel omhoog fietsen zonder dat je het echt klimmen kunt noemen. Ik moest toch n enkele keer de fiets omhoog duwen omdat hij er geen zin meer in had, ik zou het nog wel gekund hebben. Het was de eerste dag in korte broek, je zag de Duitsers kijken en denken tjonge wat komt daar voor iets wits voorbij. Aan het einde van dag waren de bovenbenen rood en pijnlijk, ondanks de zonnebrand. Om 17:30 geen camping gezien of in zicht dus maar op zoek naar n pension. Een uiterst vriendelijke man had nog wel n kamer voor n fietser. Ik heb er weer zin in.

  • 04 Mei 2015 - 19:22

    Ruud Ackermans:

    Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je hebt gevoeld na het vertrek van Jan. Gelukkig weet je je hier weer overheen te zetten door de reis voort te zetten. Niet alleen fysiek, maar ook mentaal word je iedere dag wat sterker waardoor het steeds wat beter zal gaan, zelfs als het even tegenzit. Fijn te lezen dat je de smaak weer te pakken hebt. Geniet van je verblijf en nachtrust. Goede voortzetting van de reis morgen. Lieve groet, Ruud

  • 04 Mei 2015 - 19:28

    Chantal :

    Logisch dat je dat zwaar op de maag lag. Toch goed dat je opgestapt bent en lekker het zonnetje tegemoet. Het weer wordt de komende dagen beter alleen morgenavond ook maar pension want het gaat flink onweren etc dus veiliger dan in een bedje! Morgen rijden wij naar huis maar zal ergens op de terugweg op je zwaaien!! Toi toi toi!! Op Naar de paus!! X

  • 04 Mei 2015 - 22:33

    Marion:

    Gelukkig heb je een beetje zon! Wij zagen vandaag ook een vrouw de berg op fietsen in Tremp (zonder bagage) en we moesten erg denken aan jou! Ze kwam heel soepeltjes de berg op en de jongens zeiden: 'kijk daar is Petra!' Veel succes en adios namens ons!

  • 05 Mei 2015 - 10:14

    Renate:

    Het lijkt me inderdaad heel moeilijk om de draad weer op te pakken, maar heel knap van je dat je weer doorfietst. De omgeving en het weer komen je tegemoet! En die Duitsers , die keken niet naar je witte benen maar dachten wat n lef heeft die vrouw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Aidlingen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2015

Dag 12

04 Mei 2015

Dag 10

03 Mei 2015

Dag 7 en 8

02 Mei 2015

Dag 6

27 April 2015

Dag 2 /3

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 2026

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: