Dag 6 - Reisverslag uit Helmsheim, Duitsland van Geldrop-Rome2015 - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Helmsheim, Duitsland van Geldrop-Rome2015 - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg

02 Mei 2015 | Duitsland, Helmsheim

In het hotel was iemand gitaar aan het spelen. Ik mocht door de muren heen genieten van de mooie muziek. Even n gevoel van thuis zijn. Na een redelijk goede nacht de fiets uit de garage gehaald, tassen erop, nog even n broodje gehaald bij de bakker en maar weer de trappers. Ik wilde graag weg uit Ludwigshafen wat een deprimerende stad, althans wat ik gezien heb en dat betreft alleen een voorstadje met grote fabrieken. De foute vandaag was niet bijzonder mooi. Het weer was slecht, alleen maar regen. Met het regenpak aan had ik daar niet zoveel last van. Ik had mezelf voorgenomen om in Spyer koffie te gaan drinken dus na 35 km. Spyer was een gezellig plaatsje met leuke restaurantjes. Ik heb koffie gedronken en heerlijke aspergesoep gegeten. Veel zin in eten heb ik gek genoeg niet dus daar bleef het bij. Na Spyer was het lastig om weer op de juiste route te komen. Ik dacht dat de route me naar Gegengeim zou brengen maar niets was minder waar. Ik weet nog niet goed welke richting ik opgegaan ben maar ik velande uiteindelijk in Bruchsal, 90 km na het beginpunt. Hier vond ik na veel moeite een leuk pension met n mooie kamer. Ik heb direct gereserveerd voor drie nachten. Jan komt zaterdag en zondag ook dus dat is dan direct geregeld. Voor mij is het, te voelen aan mijn benen, billen en tintelende vingers, goed om even rust te nemen en eerlijk gezegd de weersvoorspellingen werken ook niet echt mee. Ik verheug me op het weerzien met Jan en op twee dagen rust.

  • 02 Mei 2015 - 08:06

    Chantal :

    Jan zal er nu bijna zijn...heerlijk lekker ff relax samen!! Geniet maar lekker. Kun je er daarna weer tegenaan! Je komt steeds dichterbij. Misschien zien we ons voor dinsdag nog ergens! Succes met je benen en billen! Liefs Chantal

  • 02 Mei 2015 - 23:09

    Renate:

    Een paar daagjes rust zal je goed doen en zeker als je Jan in je buurt hebt. Geniet van de daagjes samen dan kun je er weer tegenaan....groetjes Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Helmsheim

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2015

Dag 12

04 Mei 2015

Dag 10

03 Mei 2015

Dag 7 en 8

02 Mei 2015

Dag 6

27 April 2015

Dag 2 /3

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 2009

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: